عید،کلمه کوچولوی دردسر ساز...

همه میدونیم این کوچولوی آتیش پاره

چه کارایی میتونه با شهر زیبا و ساکت ما بکنه.

تا یکی لب تر کنه و بگه "عید"

همه یه ی هو میریزن بازار و اون موقعست که

وااااااااااااااا وییییییییییییییی لاااااااااااا  !!!!!!!

 

بگذریم از شیطونیای عید،

چطور بود؟؟

خوش گذشت؟؟؟

ما که عااااااالی بود،

شمال ،دریا کنار،و مخصوصا

گردنه حیران و اسالم...

عکس زیاد انداختیم اما تو همشون

نقش اول خودمم

مثلا این:

یه جایی حوالی اردبیله که پراز سنگ و حیوانات مختلفه

البته لازم به ذکره که ما فقط گرگشو دیدیم 

http://tehranpic.net/download.php?img=515720

 و اما این دوتا خدارو شکر خوب شده:

اینام منطقه خلخاله،تقریبا مرز شروع خلخاله که بسیار دیدنیه

http://tehranpic.net/download.php?img=515724

 

http://tehranpic.net/download.php?img=515729

 

حالا یکم صبر کنین سرسبز بشه

یه عکس خوشگل از همین منطقه اوایل تابستون طلبتون

 

یاشیاسوز...