Bayram
عید،کلمه کوچولوی دردسر ساز...
همه میدونیم این کوچولوی آتیش پاره
چه کارایی میتونه با شهر زیبا و ساکت ما بکنه.
تا یکی لب تر کنه و بگه "عید"
همه یه ی هو میریزن بازار و اون موقعست که
وااااااااااااااا وییییییییییییییی لاااااااااااا !!!!!!!
بگذریم از شیطونیای عید،
چطور بود؟؟
خوش گذشت؟؟؟
ما که عااااااالی بود،
شمال ،دریا کنار،و مخصوصا
گردنه حیران و اسالم...
عکس زیاد انداختیم اما تو همشون
نقش اول خودمم![]()
مثلا این:
یه جایی حوالی اردبیله که پراز سنگ و حیوانات مختلفه
البته لازم به ذکره که ما فقط گرگشو دیدیم
http://tehranpic.net/download.php?img=515720
و اما این دوتا خدارو شکر خوب شده:
اینام منطقه خلخاله،تقریبا مرز شروع خلخاله که بسیار دیدنیه
http://tehranpic.net/download.php?img=515724
http://tehranpic.net/download.php?img=515729
حالا یکم صبر کنین سرسبز بشه
یه عکس خوشگل از همین منطقه اوایل تابستون طلبتون
یاشیاسوز...